Register

Dobro došli na www.axor.hr – online trgovinu specijaliziranu za prodaju moto opreme!

Naši podaci

“MS TRGOVINA” trgovina, promidžba i usluge,
Bojana Ilić, Zabok, N. Tesle 1 A
49210 Zabok
IBAN: HR5023600001102526884
OIB: 52979896181
MBO: 97205974
VAT ID: HR52979896181

Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Kontakt telefon na koji nas možete dobiti svakog radnog dana od ponedjeljka do petka 8-16h je 095/7416-190.
Subotom, nedjeljom i blagdanima korisnička služba nije dostupna te ćemo odgovoriti na vaš upit prvi sljedeći radni dan.

Uvjeti prodaje

Predmet Ugovora je kupovina odabranog proizvoda putem web trgovine. Ugovor se sklapa na daljinu i to putem internet narudžbe-web trgovina.
Pristup web shopu www.axor.hr moguć je sa ili bez registracije.
Prilikom registracije fizičke osobe na web shop od Vas tražimo određene osobne podatke koji su nužni za isporuku kupljene robe te se navedeni podaci pohranjuju u svrhu ispunjenja ugovora, kao što su ime i prezime, email adresa, adresa stanovanja, telefonski broj. Pogodnost koju pruža registracija na web shop je ta da kupac može pristupati svojoj bazi na webshopu unutar koje ima pregled svih dosadašnjih kupnji.
Proizvodi koje je moguće kupiti dostupni su i vidljivi na www.axor.hr a uz svaki proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda, cijeni i statusu raspoloživosti.
Ukoliko i dalje imate nedoumice vezano za određeni proizvod ili ne možete pronaći željeni proizvod uvijek nam se možete obratitit na našu e-mail adresu [email protected] ili nas kontaktirati putem mobitela.

Narudžba:

  • Narudžbu možete napraviti kao registrirani korisnik ili kao gost korisnik.
  • Klikom na proizvod ili naziv proizvoda dolazite do detalja o proizvodu, ako vam informacije o proizvodu nisu dovoljne savjetujemo da ne naručujete proizvod već da nam se obratite na gore navedeni email ili preko kontakt forme.
  • Sa odabirom Veličine (ukoliko je dostupna), upisivanjem željene količine proizvoda i klikom na “Dodaj u košaricu” gumb proizvod se odlaže u virtualnu košaricu.
  • U bilo koje vrijeme možete kliknuti na virtualnu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ispod same tražilice kako bi vidjeli što se u njoj nalazi, po potrebi izvršiti promjene te pokrenuti proces kreiranja narudžbe.
  • Nakon što ste sve željene proizvode dodali u virtualnu košaricu, nastavljate proces narudžbe klikom na “Kreni na plaćanje” gumb koji vas odvede na formu za Naplatu
  • Na formi Naplata unesete podatke o plaćanju i dostavi, odaberete način plaćanja, ukoliko se slažete s Uvjetima korištenja i odredbama, date privolu te kliknete “Naručite” gumb kako bi kreirali svoju narudžbu i dobili prikaz sa detaljima odrađene narudžbe i podatke a uplatu.
  • Na vašu e-mail adresu će također stići potvrda o narudžbi i informacije za uplatu.

Povrati

Sukladno članku 77., stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Vraćeni proizvod mora biti u originalnoj neoštećenoj ambalaži i sa deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom. Isto tako, na ambalažu proizvoda se ne smije ništa lijepiti ili pisati, jer takve artikle nećemo prihvatiti za zamjenu.
Ako ste dobili neispravan ili krivi artikl koji niste naručili možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
Reklamaciju i povrat proizvoda nećemo prihvaćati u slučaju da ste proizvod stavili u funkciju (skinuli zaštitne naljepnice sa proizvoda te koristili proizvod i sl.) jer se time stanje proizvoda nepovratno mijenja, te ako proizvod nije tvornički zapakiran u originalnoj i neoštećenoj ambalaži.

MS Trgovina utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
Robu nam možete vratiti u sljedećim slučajevima (prije povrata obavezno nas kontaktirajte putem mobitela ili email adrese):

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Trošak dostave povrata artikla snosi kupac.

Jednostrani raskid ugovora

Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora o tome obavijestiti prodavatelja prije isteka roka.
Izjavu je potrebno poslati elektroničkom poštom na [email protected].
U izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte.
Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada MS Trgovina zaprimi Kupčevu odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je korisnik izvršio uplatu, u slučaju uplate po ponudi ili plaćanja pouzećem, novac vraćamo na IBAN koji nam kupac dostavi. Povrat novca MS Trgovina može izvršiti tek nakon što joj roba bude vraćena.
Kupac je dužan robu poslati na adresu MS Trgovina, N. Tesle 1a, 49210 Zabok, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
Izravne troškove povrata robe Kupac mora snositi sam.
Prije raskida Ugovora molimo Vas da nas kontaktirate putem mobitela ili e-mail adrese.

Za sve eventualne sporove nadležan je prekršajni sud u Zaboku.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora – skini ovdje!

Reklamacija

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda na e mail [email protected].
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi ili se može za proizvod dobiti povrat novca.

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, molimo Vas da nam proizvod vratite na našu adresu.
Kad proizvod stigne na skladište, proizvod ćemo pregledati i poslati Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda ili odbijanju povrata u slučaju da nisu ispoštovana pravila povrata. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

Pohvale i prigovori

SUKLADNO ČLANKU 10. ST.1 ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA obavještavamo potrošače
da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

“MS TRGOVINA” , trgovina, promidžba i usluge,
Bojana Ilić, Zabok , N. Tesle 1 A

ili na e-mail adresu [email protected]

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana
primitka prigovora.
Uz prigovor potrebno je dostaviti sljedeće podatke:

Potrošač:

Ime i prezime :

Adresa za dostavu odgovora:
U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti:
Sudu časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II

web: http://www.hok.hr/sud_casti

Ili

Centru za mirenje pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, Zagreb, Ilica 49/II
web: http://www.hok.hr/centar_za_mirenje